Ελπίδες ότι το «καταραμένο» πέταλο του Μαλιακού θα πάψει να αποτελεί
παγίδα θανάτου για τους διερχόμενους οδηγούς από Ράχες μέχρι Λαμια δίνει
το Υπουργείο Υποδομών.
Μετά από δυο χρόνια πλήρους εγκατάλειψης όπως της παράκαμψης της
Στυλίδας αλλα και του τμήματος από Ανθήλη μέχρι είσοδο Λαμιας το
Υπουργείο επιχειρεί την επαναλειτουργία των εργοταξίων.
Το μεγαλύτερο μέρος των έργων είχε αναλάβει η εταιρία ΑΤΤΙΚΑΤ η οποία
χρεοκόπησε και τα εγκατέλειψε. Είναι πολύ πιθανό να αναλάβει τη συνέχιση
των έργων αυτων η εταιρία ΕΛΛΑΚΤΩΡ-ΤΕΡΝΑ .
Αν όλα πάνε καλά και υπογραφτούν οι σχετικές συμβάσεις τότε σε ενάμισι με δυο χρόνια όλο το πέταλο θα έχει μεταβληθεί σε έναν ασφαλή αυτοκινητόδρομο με έναν η και δύο ακομη Σταθμούς διοδίων.
Αν όλα πάνε καλά και υπογραφτούν οι σχετικές συμβάσεις τότε σε ενάμισι με δυο χρόνια όλο το πέταλο θα έχει μεταβληθεί σε έναν ασφαλή αυτοκινητόδρομο με έναν η και δύο ακομη Σταθμούς διοδίων.
Το πιο δύσκολο από πλευράς διαδικασιών είναι το ξεμπλοκάρισμα του
τμήματος Ροδιτσας Λαμιας όπου η ΑΤΤΙΚΑΤ έχει λάβει ένα μεγάλο μέρος
της αμοιβής της και είναι αμφίβολο αν θα μπορέσει να ανατεθεί σε νέο
ανάδοχο, ακούγεται το όνομα της τεχνικής εταιρίας ΜΟΧΛΟΣ που ήταν
επιλαχούσα στον πρώτο διαγωνισμό που ανέδειξε την ΑΤΤΙΚΑΤ ως μειοδότη.
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ:
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το STILIDA NEWS δεν υιοθετεί καθ' οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Δεν πρόκειται να λογοκρίνεται κανένα σχόλιο που θα περιλαμβάνει καλοπροαίρετη κριτική ή θα διορθώνει κάποιο δικό μας σφάλμα.Τα συκοφαντικά, υβριστικά, απειλητικά, εκβιαστικά, ρατσιστικά ή κοινωνικού αποκλεισμού μηνύματα θα διαγράφονται.
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.