Στοπ στη διέλευση βαρέων οχημάτων στο παράπλευρο οδικό δίκτυο επιχειρεί να βάλει το υπουργείο Υποδομών. Όπως ορίζει, τα οχήματα άνω των 3,5 τόνων πρέπει να φέρουν ειδική άδεια, η οποία χορηγείται μόνο σε ορισμένες περιπτώσεις (π.χ. εγγύτητα επιχείρησης).
Σε αντίθεση περίπτωση, όπως αναφέρει η «Καθημερινή», οδηγός και ιδιοκτήτης θα πρέπει να καταβάλουν άμεσα από 1.000 ευρώ, ειδάλλως το όχημα ακινητοποιείται.
Η απόφαση του υπουργού Υποδομών Χ. Σπίρτζη έρχεται να εξειδικεύσει πρόσφατη ρύθμιση για τον περιορισμό της κίνησης των βαρέων οχημάτων στο παράπλευρο των εθνικών οδών δίκτυο. Η κίνησή τους στην παλιά εθνική οδό και σε παράδρομους έχει αυξηθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια, καθώς εταιρείες και οδηγοί φορτηγών προσπαθούν να αποφύγουν την καταβολή διοδίων στην εθνική οδό.
Σύμφωνα, με την απόφαση κάθε όχημα άνω των 3,5 τόνων θα πρέπει να φέρει ειδική άδεια διέλευσης διάρκειας 4 ετών για να κινηθεί στις παράπλευρες οδούς.
Οι εκπρόσωποι των μεταφορικών εταιρειών, πάντως, εκφράζουν την αντίθεσή τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ:
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το STILIDA NEWS δεν υιοθετεί καθ' οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Δεν πρόκειται να λογοκρίνεται κανένα σχόλιο που θα περιλαμβάνει καλοπροαίρετη κριτική ή θα διορθώνει κάποιο δικό μας σφάλμα.Τα συκοφαντικά, υβριστικά, απειλητικά, εκβιαστικά, ρατσιστικά ή κοινωνικού αποκλεισμού μηνύματα θα διαγράφονται.
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.