Social Icons

Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2016

Τα κόλπα που χρησιμοποιούν τα σούπερ μάρκετ για να σας… «πάρουν χρήματα»


σούπερ μάρκετ
Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί σας παίρνει τόση ώρα να βρείτε το γάλα ή τα αβγά όταν «πετάγεστε» στο σούπερ μάρκετ για να αγοράσετε τα βασικά, ή γιατί τα λουλούδια βρίσκονται πάντα κοντά στην είσοδο των πολυκαταστημάτων;

Σύμφωνα με τα πορίσματα μιας έρευνας που δημοσιεύει ο ιστότοπος της Mirror, πρόκειται για «ψυχολογικά εργαλεία» που χρησιμοποιούν τα σούπερ μάρκετ, προκειμένου να δημιουργήσουν την κατάλληλη διάθεση στους πελάτες τους ώστε να γεμίσουν το καλάθι των αγορών τους, ακόμα κι αν έχουν πεταχτεί στο κατάστημα για να προμηθευτούν ένα-δύο προϊόντα.
Δείτε παρακάτω μερικά από τα πιο συνηθισμένα «κόλπα» που επιστρατεύουν τα μεγάλα συνήθως σούπερ μάρκετ για να «υπνωτίσουν» τους πελάτες τους και να τους κάνουν να αδειάσουν το πορτοφόλι τους, συχνά για πράγματα που δεν χρειάζονται.
«Κρυμμένα» βασικά προϊόντα

Τα αβγά, το ψωμί και το γάλα βρίσκονται συχνά διασκορπισμένα στις πιο απομακρυσμένες γωνίες των καταστημάτων, έτσι ώστε ο πελάτης να έρχεται σε επαφή με όσο τον δυνατόν περισσότερα προϊόντα, στη διαδρομή του μέχρι να φτάσει στα συγκεκριμένα ράφια.
Λουλούδια στην είσοδο

Σύμφωνα με τον ειδικό στον κλάδο των αγορών, Φιλ Λάμπερτ, τα έντονα χρώματα των λουλουδιών στην είσοδο βελτιώνουν άμεσα τη διάθεση των καταναλωτών, δημιουργώντας τους την προδιάθεση να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα.
Απαλή μουσική

Ορισμένα είδη μουσικής μπορούν να χαλαρώσουν έναν πελάτη, προδιαθέτοντάς τον να κάνει τα ψώνια του με πιο αργό ρυθμό και να αγοράσει περισσότερα προϊόντα. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι ο ρυθμός του κάθε κομματιού να είναι πιο αργός από τον χτύπο της καρδιάς.
Διαρρύθμιση που ευνοεί τη δεξιόστροφη κατεύθυνση

Σύμφωνα με ψυχολογικές μελέτες, οι πελάτες των καταστημάτων ξοδεύουν περισσότερα όταν κινούνται δεξιόστροφα αντί για αριστερόστροφα, κάτι που εκμετελλεύονται οι μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, διαμορφώνοντας κατάλληλα τους χώρους τους.
Ειδική τοποθέτηση των προϊόντων έτσι ώστε να προσελκύουν παιδιά

Τα προϊόντα που απευθύνονται στα παιδιά τοποθετούνται σε κατάλληλο ύψος στα ράφια ώστε να τους τραβάνε το βλέμμα και να μπορούν να τα φτάσουν. Πρόκειται για μια εγγυημένη τακτική, που έχει προκαλέσει «πονοκέφαλο» σε πολλούς γονείς που ψωνίζουν με τα παιδιά τους.

Πηγή: protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ:

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το STILIDA NEWS δεν υιοθετεί καθ' οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Δεν πρόκειται να λογοκρίνεται κανένα σχόλιο που θα περιλαμβάνει καλοπροαίρετη κριτική ή θα διορθώνει κάποιο δικό μας σφάλμα.Τα συκοφαντικά, υβριστικά, απειλητικά, εκβιαστικά, ρατσιστικά ή κοινωνικού αποκλεισμού μηνύματα θα διαγράφονται.
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΧΟΛΙΩΝ

Για τους αναγνώστες

Τα αναγραφόμενα από τους αναγνώστες δεν εκφράζουν τις απόψεις του διαχειριστή του STILIDA NEWS και φέρουν οι ίδιοι την ευθύνη των όσων γράφουν. Τα συκοφαντικά, υβριστικά, απειλητικά, εκβιαστικά, ρατσιστικά ή κοινωνικού αποκλεισμού μηνύματα θα διαγράφονται. Σε περίπτωση που μας διαφύγει κάποιο από τα μηνύματα αυτά παρακαλούμε τον ή τους θιγόμενους να μας ενημερώσουν στη διεύθυνση gkordis@gmail.com για να διαγραφεί.

ΚΥΡΙΩΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ

Η αναδημοσίευση δε ενός άρθρου δεν συνεπάγεται και την υιοθέτηση του περιεχομένου του από το "STILIDA NEWS"






Ο διαχειριστής

Ακολουθήστε μας στο Facebook
Powered by: Internetsmash
 
 
Google Analytics Alternative