Social Icons

Πέμπτη 4 Ιουνίου 2015

Στυλίδα: Σεμινάριο Βόλεϋ στο Β' Δημοτικό Σχολείο



Την Τετάρτη 3 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας Σεμινάριο Βόλεϋ για τις τάξεις Ε΄ & ΣΤ΄. Στο σεμινάριο δίδαξε ο κ. Κωνσταντίνος Αναγνωστόπουλος, Γυμναστής ΤΕΦΑΑ, προπονητής Βόλεϋ και Περιφερειακός Ομοσπονδιακός Προπονητής .
Το σεμινάριο περιελάμβανε θεωρητικό μάθημα με προβολή αγώνων στην αίθουσα του διαδραστικού πίνακα και κατόπιν πρακτική στα ειδικά διαμορφωμένα γήπεδα Βόλεϋ.
Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να πάρουν μια πρώτη γεύση για το άθλημα του Βόλεϋ από τον κ. Αναγνωστόπουλο κι αν κρίνουμε από την απήχηση που είχε στα παιδιά είχε πολύ επιτυχία.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ:

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το STILIDA NEWS δεν υιοθετεί καθ' οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Δεν πρόκειται να λογοκρίνεται κανένα σχόλιο που θα περιλαμβάνει καλοπροαίρετη κριτική ή θα διορθώνει κάποιο δικό μας σφάλμα.Τα συκοφαντικά, υβριστικά, απειλητικά, εκβιαστικά, ρατσιστικά ή κοινωνικού αποκλεισμού μηνύματα θα διαγράφονται.
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΧΟΛΙΩΝ

Για τους αναγνώστες

Τα αναγραφόμενα από τους αναγνώστες δεν εκφράζουν τις απόψεις του διαχειριστή του STILIDA NEWS και φέρουν οι ίδιοι την ευθύνη των όσων γράφουν. Τα συκοφαντικά, υβριστικά, απειλητικά, εκβιαστικά, ρατσιστικά ή κοινωνικού αποκλεισμού μηνύματα θα διαγράφονται. Σε περίπτωση που μας διαφύγει κάποιο από τα μηνύματα αυτά παρακαλούμε τον ή τους θιγόμενους να μας ενημερώσουν στη διεύθυνση gkordis@gmail.com για να διαγραφεί.

ΚΥΡΙΩΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ

Η αναδημοσίευση δε ενός άρθρου δεν συνεπάγεται και την υιοθέτηση του περιεχομένου του από το "STILIDA NEWS"






Ο διαχειριστής

Ακολουθήστε μας στο Facebook
Powered by: Internetsmash
 
 
Google Analytics Alternative