
διοχετευθεί στην οδό Φαλάρων και από εκεί στην αμφίδρομη οδό Αφων Αγαθοκλέους (με ...
σταθμευμένα αυτοκίνητα επί της μίας πλευράς της και αρκετές φορές κατειλημμένο και τμήμα του απέναντι πεζοδρομίου) είναι και η (απαγορευμένη) στάθμευση και στις δύο πλευρές της οδού Φαλάρων που χειροτερεύουν την κυκλοφορία. Αν ''έπεφταν'' κλήσεις θα υπήρχαν σταθμευμένα αυτοκίνητα;
Και για μην εξαιρεθώ: Από τον Ιούνιο που αντιλήφθηκα την απαγόρευση στάθμευσης, δεν στάθμευσα ξανά το αυτοκίνητο μου στο τμήμα αυτό.
Η κατάσταση που επικρατεί στην πλατεία Εθνικής Αντίστασης
Όσον εύκολα σταθμεύουν επί της πλατείας, τα Ι.Χ. και τα αγροτοκτηνοτροφικά των ''πονηρών'', με την ίδια ευκολία, οι ίδιοι, διαλαλούν τις βαρύγδουπες διαπιστώσεις τους ότι '' το Ελληνικό δεν θα αλλάξει''.
Αν βέβαια ''πέσει'' η πρώτη κλήση της Τροχαίας, θα αποκαλυφθεί πόσο πονηροί αλλά και πόσο κοτούλες είναι.
Με την ευκαιρία, δεν αμφιβάλλω καθόλου ότι η όλη πλατεία θα έχει χαρακτηρισθεί σαν ένα αρχιτεκτονικό κόσμημα.
Αν όμως είχαν, οι αρμόδιοι, προνοήσει κατά την κατασκευή της να τοποθετήσουν στέγαστρα στις ''σιδεριές'', και τα αυτοκίνητα δεν θα διέτρεχαν κίνδυνο από τυχόν χαλαζόπτωση και θα γινόταν και πλήρωση των ''στερνών'' με νερό, για κάθε χρήση.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ:
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το STILIDA NEWS δεν υιοθετεί καθ' οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Δεν πρόκειται να λογοκρίνεται κανένα σχόλιο που θα περιλαμβάνει καλοπροαίρετη κριτική ή θα διορθώνει κάποιο δικό μας σφάλμα.Τα συκοφαντικά, υβριστικά, απειλητικά, εκβιαστικά, ρατσιστικά ή κοινωνικού αποκλεισμού μηνύματα θα διαγράφονται.
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.