Social Icons

Τρίτη 5 Αυγούστου 2014

Επιστολή - καταγγελία


Επί 18 μήνες παρακολουθώ την κυκλοφορία των οχημάτων στην οδό Ελευθερίου Βενιζέλου, στην οδό Αφων Αγαθοκλέους και στο τμήμα της οδού Φαλάρων μεταξύ Ελευθερίου Βενιζέλου και κόμβου Εθνικής οδού και διαπίστωσα τα παρακάτω:

1. Σταθμευμένα αυτοκίνητα και στις δύο πλευρές του μονοδρόμου Ελευθερίου Βενιζέλου, στο τμήμα μεταξύ των οδών Αγίου Δημητρίου και Φαλάρων.
2. Σταθμευμένα αυτοκίνητα και στις δύο πλευρές της οδού Φαλάρων.
3. Σταθμευμένα αυτοκίνητα στη μία πλευρά της οδού Αφων Αγαθοκλέους...
4. Κατάληψη τμημάτων της οδού Φαλάρων από καρέκλες, τραπέζια και σκαμπό.
5. Διοχέτευση όλων των κυκλοφορούντων οχημάτων με προορισμό ανατολικά της κεντρικής πλατείας, στις οδούς Φαλάρων και Αφων Αγαθοκλέους.
6. Δυσχέρεια και υπερβολική κυκλοφορία στους δρόμους και δυσφορία στους πολίτες.

Θα ήταν ενδιαφέρον να πληροφορηθούμε οι δημότες τα παρακάτω:

7. Πως διαπιστώθηκε, από ποιους και πως προέκυψε η ανάγκη μονοδρόμησης της οδού Ελευθερίου Βενιζέλου.
Το πρόβλημα της κυκλοφορίας αφορούσε αποκλειστικά την οδό Ελευθερίου Βενιζέλου;
8. Τον διενεργηθέντα διαγωνισμό μεταξύ των ειδικών επιστημόνων (συγκοινωνιολόγων) που προκήρυξε ο Δήμος Στυλίδος και το ονοματεπώνυμο του επικρατήσαντα.
9. Τις λύσεις που προτάθηκαν, καθώς και την μελέτη του έργου της επιλεγείσας λύσης από το δημοτικό συμβούλιο.
10. Το συνολικό κόστος του όλου έργου, τον επόπτη και τον παραλήπτη του όλου έργου.
11. Τις απόψεις και θέσεις πάντων στο δημοτικό συμβούλιο.

Επειδή τα αποτελέσματα των ρυθμίσεων αυτών είναι ορατά απ’ όλους, αναρωτιέμαι:


Α. Η μονοδρόμηση της οδού Ελευθερίου Βενιζέλου και η διοχέτευση όλης της κυκλοφορίας των οχημάτων στην οδό Φαλάρων, βρίσκει σύμφωνο και ικανοποιημένο, έστω και έναν, δημότη;
Β. Το «πνίξιμο» του κέντρου της πόλης (κεντρική πλατεία) ήταν μέσα στις λύσεις που πρότεινε ο ειδικός μελετητής; Γιατί όλες οι πόλεις φροντίζουν να ανακουφίσουν κυκλοφοριακά το κέντρο;
Γ. Ωφελήθηκε η πόλη από την μονοδρόμηση αυτή και την αύξηση της κυκλοφορίας στο κέντρο;

Απορώ πως οι εμπνευστές και οι μελετητές του έργου αυτού δεν έχουν κληθεί ακόμη να λύσουν παρόμοια προβλήματα των μεγάλων Ευρωπαϊκών πόλεων( η διάθεση μου είναι καθαρά ειρωνική).
Ίσως θα έπρεπε να υπάρχει πρόβλεψη να επιβαρύνονται οικονομικά οι ίδιοι οι εμπνευστές για έργα που έπραξαν, αντικειμενικά, προς ζημία της πόλης τα οποία χρειάζονται αποκατάσταση.
Κώστας Αλπόγλου

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ:

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το STILIDA NEWS δεν υιοθετεί καθ' οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Δεν πρόκειται να λογοκρίνεται κανένα σχόλιο που θα περιλαμβάνει καλοπροαίρετη κριτική ή θα διορθώνει κάποιο δικό μας σφάλμα.Τα συκοφαντικά, υβριστικά, απειλητικά, εκβιαστικά, ρατσιστικά ή κοινωνικού αποκλεισμού μηνύματα θα διαγράφονται.
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΧΟΛΙΩΝ

Για τους αναγνώστες

Τα αναγραφόμενα από τους αναγνώστες δεν εκφράζουν τις απόψεις του διαχειριστή του STILIDA NEWS και φέρουν οι ίδιοι την ευθύνη των όσων γράφουν. Τα συκοφαντικά, υβριστικά, απειλητικά, εκβιαστικά, ρατσιστικά ή κοινωνικού αποκλεισμού μηνύματα θα διαγράφονται. Σε περίπτωση που μας διαφύγει κάποιο από τα μηνύματα αυτά παρακαλούμε τον ή τους θιγόμενους να μας ενημερώσουν στη διεύθυνση gkordis@gmail.com για να διαγραφεί.

ΚΥΡΙΩΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ

Η αναδημοσίευση δε ενός άρθρου δεν συνεπάγεται και την υιοθέτηση του περιεχομένου του από το "STILIDA NEWS"






Ο διαχειριστής

Ακολουθήστε μας στο Facebook
Powered by: Internetsmash
 
 
Google Analytics Alternative