.jpg)
Κάποια στιγμή που ο Δήμαρχος κ. Απόστολος Γκλέτσος βγήκε από την αίθουσα (ίσως κάποιο τηλεφώνημα) αποχώρησαν από τη συνεδρίαση ο κ. Παπαδής και ο κ. Μπερτσιμας.
Η συνεδρίαση ξεκίνησε με 11 συμβούλους και όπως προβλέπεται είναι νόμιμη αρκεί να συμμετέχει το 1/3 των συμβούλων από τους 27.
.jpg)
Ο πρόεδρος του Δ.Σ κ. Βέττας προ ημερήσιας διάταξης διάβασε την παρακάτω επιστολή:
ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΓΑΘΟ Η ΕΜΠΟΡΕΥΜΑ!
Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι
(Όταν το δημόσιο αγαθό παύει να είναι και δημόσιο και αγαθό , ο λογαριασμός του νοικοκυριού μεγαλώνει, τα αδιέξοδα πληθαίνουν και η χρεωκοπία του πολίτη έρχεται όλο και πιο κοντά.)
Τις τελευταίες δεκαετίες παρακολουθούμε την διάλυση ενός δημόσιου συστήματος παραγωγής δημοσίων αγαθών πού ικανοποιούσαν συλλογικές ανάγκες, όπως οι υποδομές, η παιδεία, η υγεία, η κοινωνική ασφάλιση, οι κοινωνικές δομές στην Τ.Α, το νερό, η ενέργεια, κ.λ.π.
Σύμφωνα με την κυρίαρχη οικονομική θεωρία η διαφορά μεταξύ των δημοσίων αγαθών και των κοινών εμπορευμάτων είναι τεχνική και όχι κοινωνική. Δηλαδή σύμφωνα με την άποψη αυτή ένα αγαθό, όπως είναι οι δημόσιοι δρόμοι ,λειτουργεί ως δημόσιο αγαθό και όχι ως εμπόρευμα γιατί το αγαθό αυτό για τεχνικούς λόγους δεν μπορεί να διαιρεθεί. Την τελευταία δεκαετία στην χώρα μας λύθηκε και αυτό το πρόβλημα της μη διαιρετότητας με την μορφή των διοδίων, έτσι ώστε αυτό το δημόσιο αγαθό να λειτουργεί πλέον ως κοινό εμπόρευμα.
Ζούμε όλοι μας εδώ και πολλά χρόνια τα αποτελέσματα της ιδιωτικοποίησης αυτού του πολύ σημαντικού δημόσιου αγαθού πού δεν είναι άλλο από την ελεύθερη οδική επικοινωνία.
Ο Νομός μας καθημερινά περικυκλώνεται με διόδια (στον Δήμο Στυλίδας δεν προλάβαμε να εγκαινιάσουμε τον παράδρομο και την επόμενη μέρα εγκαταστάθηκε η εταιρία για την κατασκευή των νέων πλευρικών διοδίων στην είσοδο και την έξοδο της Γλύφας) επιβαρύνοντας με εξαιρετικά υψηλά ποσά την ήδη πολύ άσχημη οικονομική κατάσταση των συμπολιτών μας.
Αυτό που κυρίως προκαλεί και προσβάλει το δημόσιο αίσθημα δεν είναι μόνο το υψηλό κόστος των διοδίων αλλά και οι αποικιοκρατικές προς όφελος βεβαίως των κατασκευαστικών εταιριών συμβάσεις και εις βάρος του δημοσίου συμφέροντος και των πολιτών. Αυτό που προκαλεί και προσβάλει είναι το να πληρώνει ο Έλληνας φορολογούμενος οδικούς άξονες που θα…γίνουν.. εάν ποτέ γίνουν (όπως ο Ε-65).
Αυτό που προκαλεί και προσβάλει τους Έλληνες πολίτες και φορολογούμενους είναι να παραχωρούνται οδικοί άξονες τους οποίους πλήρωσε ο Έλληνας φορολογούμενος απλά για να κερδοσκοπήσουν οι κατασκευαστές.
Αυτό που πρέπει να προσέξουμε ώστε να μην προσβάλουμε και προκαλέσουμε τους συμπολίτες μας είναι να υψώσουμε το συλλογικό μας ανάστημα, το ανάστημα της ουσιαστικής και υπεύθυνης απέναντι στους συμπολίτες μας Τοπικής και Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης
Τα νέα διόδια στην Γλύφα, στην Αγ.Τριάδα, στην Μαυρομαντήλα μας αφορούν όλους.
Καλώ τους συναδέλφους στην Τοπική Αυτοδιοίκηση και την Περιφεριακή Διοίκηση να υπερασπιστούμε το δημόσιο συμφέρον και το συμφέρον των πολιτών του Νομού μας.
Σας καλώ να ενώσουμε όχι μόνο τις φωνές μας αλλά κυρίως τις δυνάμεις μας που δεν είναι μικρές ζητώντας την κατάργηση των προκλητικών συμβάσεων παραχώρησης και την επανεξέταση του θέματος των διοδίων.
Οφείλουμε να υπερασπιστούμε τα δημόσια αγαθά γιατί αυτά δίνουν κοινωνική υπόσταση στην ίδια την δημοκρατία.
Με τιμή
Δημήτρης Βέττας
Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου
Δήμου Στυλίδας
Διαβάστε περισσότερα: http://stilida.info/#ixzz2enQWzFdQ
Follow us: @gkordis on Twitter | George.Kordis on Facebook
Η χθεσινη ψευτοσυνεδριαση του Δημ συμβουλιου κ ασχετε προεδρε ειναι ακυρη για τους παρακατω λογους :
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Η προσκληση επρεπε να αναγρφει οτι το συμβουλιο ειναι εξ αναβολης , πραγμα που δεν εγραφε και
2 Η χθεσινη συνεδριαση δεν ηταν η τριτη κατα σειρα καθοσον αυτη και η προηγουμενη προσκληση ειχαν απο 30 θεματα προς συζητηση ενω η πρωτη που και αυτη δεν εγινε ,ειχε 15 θεματα προς συζητηση και επομενως θεωρειται ξεχωρη και διαφορετικη συνεδριαση και δεν αθροιζεται με τις αλλες δυο
.Αυτα για τους αγραμματους και τους αδαεις.