ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
23/04/2013
Εκφράζουμε το θερμά μας συλλυπητήρια στην οικογένεια της τροχονόμου που άφησε τη ζωή της στην ώρα του καθήκοντος, στην Κηφισίας. Παράλληλα εκφράζουμε την απορία: η Τροχαία δεν έχει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης της κυκλοφορίας; Γιατί οι τροχονόμοι πρέπει να παίζουν τη ζωή τους κορώνα γράμματα καθημερινά, εκτεθειμένοι στην απροσεξία των οδηγών, στα στοιχεία της φύσης, όρθιοι επί ώρες, εισπνέοντας καυσαέρια, για να ρυθμίσουν κάτι που μπορεί να ρυθμιστεί από ένα γραφείο με έναν υπολογιστή;
Οι σοβαρές χώρες έχουν υιοθετήσει ηλεκτρονικά συστήματα τα οποία προσαρμόζουν τη διάρκεια και τις εναλλαγές των φαναριών ανάλογα με τον όγκο της κυκλοφορίας ή ανάλογα με το σενάριο που επιλέγει ο χειριστής τους. Η Αθήνα έχει συμμετάσχει από την δεκαετία του ’90 σε ευρωπαϊκά προγράμματα έξυπνης διαχείρισης της κυκλοφορίας (π.χ. 1993: QUARTET-APOLLON) έχοντας “απορροφήσει” δεκάδες εκατομμύρια κοινοτικών επιχορηγήσεων. Αλλά, όπως φαίνεται, δεν αρκεί να είναι τα προγράμματα έξυπνα. Πρέπει να είναι και οι “φορείς”.
Η «Δημιουργία, ξανά!» ζητάει άμεση αξιοποίηση της Πληροφορικής και στη διαχείριση της κυκλοφορίας. Δεν θέλουμε να ξαναδούμε τροχονόμους εκτεθειμένους σε κίνδυνο. Είναι τραγικό να χάνονται νέοι άνθρωποι, τόσο άδικα, τόσο παράλογα.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ:
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το STILIDA NEWS δεν υιοθετεί καθ' οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Δεν πρόκειται να λογοκρίνεται κανένα σχόλιο που θα περιλαμβάνει καλοπροαίρετη κριτική ή θα διορθώνει κάποιο δικό μας σφάλμα.Τα συκοφαντικά, υβριστικά, απειλητικά, εκβιαστικά, ρατσιστικά ή κοινωνικού αποκλεισμού μηνύματα θα διαγράφονται.
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.