Social Icons

Πέμπτη 23 Αυγούστου 2012

Επιτέλους "ξεκόλλησε" η παράκαμψη της Στυλίδας...


"Θετική και σημαντική εξέλιξη για την Ανατολική Φθιώτιδα...", δηλώνει ο Απόστολος Γκλέτσος στο LamiaReport - Την ικανοποίησή του εξέφρασε και Χρήστος Σταϊκούρας...

Στην τελική ευθεία μπαίνει το έργο της παράκαμψης της Στυλίδας, από τον ανισόπεδο κόμβο της Αγ. Μαρίνας μέχρι και τον ανισόπεδο κόμβο Ραχών του Άξονα ΠΑΘΕ. Με απόφαση του αναπληρωτή υπουργού Ανάπτυξης, Σταυρού Καλογιάννη, εγκρίνεται η υποκατάσταση της Αναδόχου «ΑΤΤΙ-ΚΑΤ ΑΤΕ» από την Κοινοπραξία «Κ/Ξ ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε – ΤΕΡΝΑ Α.Ε» στο έργο: «Κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου με τα συνοδευτικά του έργα στο τμήμα: Αρχή ανισόπεδου κόμβου Αγ. Μαρίνας Στυλίδας - Αρχή ανισόπεδου κόμβου Ραχών του Άξονα ΠΑΘΕ» και της παράτασης της συνολικής προθεσμίας του έργου.
Τι δήλωσε ο Δήμαρχος Στυλίδας

"Επιτέλους. Από την πρώτη στιγμή που αναλάβαμε την δημοτική αρχή μέσα στις πρώτες και άμεσες προτεραιότητές μας ήταν να πιέσουμε προς κάθε κατεύθυνση για να προχωρήσει το βαλτωμένο έργο της παράκαμψης της Στυλίδας. Δυστυχώς η κρίση, οι συγκυρίες, αλλά και τα σοβαρά τεχνικής και νομικής φύσεως προβλήματα, που υπήρχαν, καθυστέρησαν το έργο. Δεν μπορεί παρά να είμαστε ικανοποιημένοι και ιδιαιτέρως χαρούμενοι με αυτή την εξέλιξη, αφού κατ΄αρχήν θα σωθούν ανθρώπινες ζωές, με τον κλειστό αυτοκινητόδρομο και φυσικά γιατί πιστεύουμε ως Δημοτική αρχή, ότι η Ανατολική Φθιώτιδα θα έχει πολλαπλά οφέλη από αυτή την κατασκευή του σημαντικού αυτού έργου."

"Δρομολογείται έτσι η ολοκλήρωση των έργων της ΠΑΘΕ στο Νομό Φθιώτιδας, μετά από αδράνεια δυόμισι χρόνων. Χαιρετίζω με ιδιαίτερη ικανοποίηση αυτή την εξέλιξη. ", δήλωσε ο Αναπληρωτής Υπουργός Οικονομικών, Χρήστος Σταϊκούρας.

Για το έργο

Όπως ανακοινώθηκε από το αρμόδιο υπουργείο, στην απόφαση ορίζεται ότι η εταιρεία «ΑΤΤIΚΑΤ Α.Τ.Ε», ανάδοχος του έργου «Κατασκευή αυτοκινητοδρόμου με τα συνοδά του έργα στο Τμήμα: Αρχή Α.Κ. Αγίας Μαρίνας Στυλίδας - Αρχή Α.Κ. Ραχών του άξονα ΠΑΘΕ», η οποία έχει κηρυχθεί έκπτωτη από τη σύμβαση, υπέβαλε στη Διευθύνουσα Υπηρεσία του έργου αίτηση, με την οποία ζητούσε να υποκατασταθεί στην εκτέλεση του υπολειπόμενου έργου, από την κοινοπραξία των εταιρειών «ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε» και «ΤΕΡΝΑ Α.Ε», γεγονός που αποδέχθηκαν οι δύο υποκατάστατες εταιρείες, οι οποίες υπέβαλαν στο υπουργείο τις σχετικές δηλώσεις περί αποδοχής της υποκατάστασης.

Η υποκατάσταση επιβάλλεται για το συμφέρον του έργου, αφού ο ανάδοχος βρίσκεται σε προφανή αδυναμία να περαιώσει το έργο, υπαγόμενος ήδη στο καθεστώς του άρθρου 99 του Πτωχευτικού Κώδικα (Ν.3588/2007).

Επιπλέον, η υποκατάσταση θα γίνει με τις τιμές και τους όρους της αρχικής σύμβασης, συνεπώς δεν θα προκύψει αυξημένο κόστος για τη συνέχιση των υπολειπομένων εργασιών, ενώ θα επιτρέψει την άμεση συνέχιση και ολοκλήρωση του έργου. Οι υπολειπόμενες εργασίες του έργου, για την ολοκλήρωση των οποίων δόθηκε παράταση προθεσμίας 18 μηνών, αφορούν ενδεικτικά:

- Χωματουργικές εργασίες επί του αυτοκινητόδρομου ΠΑΘΕ, στο δίκτυο των παράπλευρων οδών και σε ορισμένους κόμβους,

- εργασίες οδοστρωσίας,

- εργασίες ασφαλτικών σε όλο το μήκος του έργου,

- εργασίες σήμανσης και ασφάλειας σε όλο το μήκος του έργου,

- εργασίες ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων σε όλο το μήκος του έργου,

- εργασίες πρασίνου σε όλο το μήκος του έργου,

- εργασίες τεχνικών έργων.

Η αρχική σύμβαση κατασκευής του έργου (το 2007) ανερχόταν σε 103,307 εκατομμύρια ευρώ και με τους ανακεφαλαιωτικούς πίνακες (το 2009) έφτασε τα 152,612 εκατ. ευρώ. Οι υπολειπόμενες εργασίες έχουν προϋπολογισμό 45,022 εκατ. ευρώ.

Η παράκαμψη της Στυλίδας, από τον ανισόπεδο κόμβο της Αγ. Μαρίνας μέχρι και τον ανισόπεδο κόμβο Ραχών του Άξονα ΠΑΘΕ, μήκους περίπου 20 χλμ, που παραμένει ημιτελής από την άνοιξη του 2011 και παρουσιάζει αυξημένους κινδύνους ατυχημάτων, βαίνει προς την ολοκλήρωσή της.

πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ:

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το STILIDA NEWS δεν υιοθετεί καθ' οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Δεν πρόκειται να λογοκρίνεται κανένα σχόλιο που θα περιλαμβάνει καλοπροαίρετη κριτική ή θα διορθώνει κάποιο δικό μας σφάλμα.Τα συκοφαντικά, υβριστικά, απειλητικά, εκβιαστικά, ρατσιστικά ή κοινωνικού αποκλεισμού μηνύματα θα διαγράφονται.
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΧΟΛΙΩΝ

Για τους αναγνώστες

Τα αναγραφόμενα από τους αναγνώστες δεν εκφράζουν τις απόψεις του διαχειριστή του STILIDA NEWS και φέρουν οι ίδιοι την ευθύνη των όσων γράφουν. Τα συκοφαντικά, υβριστικά, απειλητικά, εκβιαστικά, ρατσιστικά ή κοινωνικού αποκλεισμού μηνύματα θα διαγράφονται. Σε περίπτωση που μας διαφύγει κάποιο από τα μηνύματα αυτά παρακαλούμε τον ή τους θιγόμενους να μας ενημερώσουν στη διεύθυνση gkordis@gmail.com για να διαγραφεί.

ΚΥΡΙΩΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ

Η αναδημοσίευση δε ενός άρθρου δεν συνεπάγεται και την υιοθέτηση του περιεχομένου του από το "STILIDA NEWS"






Ο διαχειριστής

Ακολουθήστε μας στο Facebook
Powered by: Internetsmash
 
 
Google Analytics Alternative