Του Δημήτρη Βέττα


Με το σημείωμα αυτό δε θέλω να διατυπώσω τις σκέψεις μου γύρω από τα πραγματικά προβλήματα του ΟΣΕ. Αυτό είναι άλλης κλίμακας πρόβλημα, που μπορεί να μας απασχολήσει σε άλλη χρονική στιγμή. Σήμερα το πρόβλημα, για τους κατοίκους της Ανατολικής Φθιώτιδας, το Δήμο της Στυλίδας, είναι τα δρομολόγια από και προς Αθήνα να παραμείνουν με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Το τρένο είναι Ιστορία για τον τόπο, συνδέεται με τις παραδόσεις μας. Δεν είναι λοιπόν παράδοξο το γεγονός ότι οι φημολογούμενες εξελίξεις προκαλούν έντονη δυσαρέσκεια και τροφοδοτούν κλίμα αναστάτωσης στους κατοίκους αυτού του τόπου, οι οποίοι δηλώνουν ότι θα αγωνιστούν για να ματαιώσουν τους σχεδιασμούς αυτών που θέλουν να αποκόψουν την Στυλίδα από το Σιδηροδρομικό ιστό της χώρας.
Ισχυρίζονται ότι η γραμμή Λιανοκλάδι - Στυλίδα είναι αντιοικονομική, ο Οργανισμός « μπαίνει μέσα », αφού ο κάθε επιβάτης της τελευταίας στάσης ( Λαμία - Στυλίδα ), λένε, στοιχίζει 100 ευρώ. Κατά συνέπεια, στο πλαίσιο της ανασυγκρότησης και του εκσυγχρονισμού, τα δρομολόγια αυτά πρέπει να σταματήσουν τον επόμενο μήνα.
Οι ίδιοι άνθρωποι, από τις ίδιες θέσεις, πριν από τρία τέσσερα χρόνια έκριναν ότι τα δρομολόγια αυτά χρειάζονταν γιατί κάλυπταν ανάγκες της περιοχής ( Λιμάνι, αποθήκες εκρηκτικών στο Αυλάκι κ.λπ ),και πάνω στην αναγκαιότητα αυτή στήριξαν τις αποφάσεις που πήραν και αντικατέστησαν την παλιά γραμμή με νέα αναβαθμισμένη, ξοδεύοντας πολλά εκατομμύρια ευρώ.
Τα ντόπια ΜΜΕ πρόβαλαν με έντονο τρόπο την απόφαση της Κυβέρνησης να διακόψει τα δρομολόγια από και προς τη ΣΤΥΛΙΔΑ. Οι « ΜΕΛΕΤΕΣ » του ΟΣΕ και άλλων ειδικών « αποδείχνουν » με κατηγορηματικό τρόπο ότι το κόστος είναι μεγάλο και ο ΟΣΕ χάνει πολλά !! Οι αβανταδόροι της πολιτικής της απαξίωσης του Οργανισμού, μέσα από τηλεοπτικές και άλλες συζητήσεις, συνηγορούν για την κατάργηση του δρομολογίου αυτού. Απ΄ την άλλη μερικοί πολιτικοί, ενώ στηρίζουν τις πολιτικές της απαξίωσης και του ξεπουλήματος, καμώνονται πως διαφωνούν με μια τέτοια προοπτική.
Οι ίδιοι κύκλοι, γνωρίζοντας τις αντιδράσεις που θα εκδηλωθούν, και θέλοντας να αποπροσανατολίσουν την κοινή γνώμη, λάνσαραν τον τελευταίο καιρό ως εναλλακτική λύση, την αντικατάσταση του δρομολογίου του ΟΣΕ με γραμμή προαστιακής χρήσης.
Η πρόταση αυτή αν και ατεκμηρίωτη, περιέχει ωστόσο στοιχεία που μπορεί να αποτελέσουν αφετηρία προβληματισμού. Είναι μια πρόταση που θα μπορούσε κανείς να την εξετάσει ανεξάρτητα από το θέμα των δρομολογίων Στυλίδα - Αθήνα στο πλαίσιο μιας διαφορετικής πρότασης ανάπτυξης της Περιφέρειας. Διαφορετικά η πρόταση αυτή απόπροσανατολίζει και καθησυχάζει τους κατοίκους της περιοχής, διευκολύνοντας την κατάργηση τους. Αξίζει να σημειωθεί ότι την πρόταση αυτή την είδαν θετικά κυβερνητικοί Βουλευτές και όχι μόνο.
Η πρόταση για τον προαστιακό είναι μια νέα πρόταση, η οποία δεν γίνεται για να καλύψει το κενό που θα δημιουργηθεί στην περίπτωση που θα καταργηθούν το δρομολόγια από και προς Αθήνα. Τα δρομολόγια θα συνεχίσουν να εκτελούνται και η πρόταση για τον προαστιακό θα μπει για συζήτηση. Η υλοποίηση μιας τέτοιας πρότασης χρειάζεται χρόνο, πολύ κόπο, και πολλά χρήματα.
Το ερώτημα όμως είναι αν τα πράγματα έχουν έτσι όπως προ-βάλλονται.
Το κόστος των 100 ευρώ, που ισχυρίζονται, σίγουρα δεν περιλαμβάνει τις μίζες και τις σπατάλες των διοικούντων τον Οργανισμό.
Πώς προέκυψε αυτό το νούμερο; Πώς λογάριασαν το κόστος του δρομολογίου Λαμία -Στυλίδα; Ποια μέθοδο οικονομικής ανάλυσης κόστους εφάρμοσαν για να καταλήξουν σε αυτό το νούμερο; Σε ποιο πανεπιστήμιο μαθαίνουν ότι το κόστος μιας δραστηριότητας κρίνεται στο τελευταίο μέρος αυτής ;
Το δρομολόγιο Αθήνας - Στυλίδας ξεκινάει από Αθήνα και κατάλήγει στη Στυλίδα με πληρότητα, πολλές φορές, που περνάει το 100%. Το κόστος του δρομολογίου αυτού υπολογίζεται από τις δαπάνες που γίνονται για να πραγματοποιηθεί. Να μας πουν λοιπόν πώς προέκυψε η αυξημένη κατά 40 %, νέα τιμή του εισιτηρίου; Πού πήγαν τα χρήματα από την αύξηση αυτή; Αν μας το πουν και μας πείσουν, τότε και εμείς θα σταθούμε δίπλα τους.
Φανταστείτε τις αστικές συγκοινωνίες να μετράνε, ως κόστος δρομολογίου, το κόστος τις προτελευταίας στάσης. Το Δρομολόγιο Πανεπιστημίου -Δροσιά πχ. να σταματάει δυο ή τρεις στάσεις πριν από το τέλος, γιατί στο λεωφορείο έμειναν λίγοι επιβάτες. Ή το δρομολόγιο του αστικού λεωφορείου από την πλατεία του Πάρκου για την Αγριλιά να σταματάει στα Γαλανέϊκα, γιατί έμειναν λίγοι επιβάτες και το κόστος, για τη μεταφορά τους από εκεί και πέρα στοιχίζει ακριβά, πάνω από 20 ευρώ για τον κάθε επιβάτη. Έλεος, φτάνει η κοροϊδία και ο εμπαιγμός ! Ο εκσυγχρονισμός του Οργανισμού δεν γίνεται με κατάργηση χρήσιμων και απαραίτητων δρομολογίων. Αλλού να ψάξουν.
Έτσι έχει το πρόβλημα. Δεν είναι το μεγάλο κόστος που επικαλούνται οι « Ειδικοί ». για να διακόψουν τα δρομολόγια. Τέτοιο πρόβλημα δεν υπάρχει. Αλλού στοχεύουν. Στοχεύουν στην απαξίωση του Οργανισμού, με κατάργηση του κοινωνικού του ρόλου για να τον ξεπουλήσουν ευκολότερα.
Είναι φανερό ότι χρειάζεται να παρέμβουμε με κινητοποιήσεις για να εμποδίσουμε την κατάργηση του δρομολογίου και να μην αφήσουμε να μας αποκόψουν από τη σιδηροδρομική επικοινωνία μετά από τόσα χρόνια.
Ο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΦΘΙΩΤΙΔΑ, ΕΙΝΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΖΩΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.
ΒΕΤΤΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
19 - 5 - 2011
ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΓΩΝΑΣ ΑΓΩΝΑΣ ΑΓΩΝΑΣ.ΑΜΑ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΡΟΜΟΥΣ ΘΑ ΘΕΛΟΥΝ ΤΡΕΝΟ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε και πρωην συμμαθητή Δημήτρη, στο άρθρο σου το οποίο διάβασα με μεγάλη προσοχή, ξεπερνάς τις ζημιές που παράγει ο ΟΣΕ λες και δεν υπάρχουν. Επίσης δεν αναφέρεσαι πουθενά πως θα καλυφθεί η ζημιά στην γραμμή Λιανοκλάδι - Στυλίδα; το τρένο πολλές φορές πάει άδειο ή με δύο - τρεις επιβάτες. Επειδή μάλλον έχεις μείνει στις εποχές το δημόσιο χρηματοδοτούσε τις ζημιογόνες επιχειρήσεις, θέλω να σου πω πως η ανέξοδη κρίση και κριτική - σε σένα αναφέρομαι - είναι μία τάση που πλέον και ξεπερασμένη είναι και παλαιομοδίτικη, θα σου πρότεινα να φέρεις ένα σχέδιο για την γραμμή, η οποία δεν θα αφήνει ζημιές. όλα τα άλλα είναι ένας φθηνός λαικισμός προς λαική κατανάλωση και δεν πείθει κανέναν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘανάσης Παπαδής
ΑΥΤΟΣ ΜΑΛΙΣΤΑ. ΑΥΤΟΣ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ Ο Κ ΠΑΠΑΔΗΣ ...Η ΓΡΑΜΜΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ .. ΤΟ ΤΡΑΙΝΟ ΠΛΕΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΕΣ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΑΠΟ ΡΑΧΕΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΑΞΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΛΙΑΝΟΚΛΑΔΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΟ ΤΡΑΙΝΟ ....ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟΝ Κ ΠΑΠΑΔΗ ...ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΕΧΝΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΛΑΜΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΖΗΜΙΟΓΟΝΟ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ...ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΝΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΚΕΡΔΗ ! ΛΟΥΚΕΤΟ ΚΥΡΙΟΙ !
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίσαι αχάριστος 11.37 που ειρωνεύεσαι...Φυσικά και πρέπει να καταργηθεί η γραμμή...Τι το θέλει το τραίνο η Στυλίδα?Σκέψου απλά ότι είναι μια μεγάλη ευκαιρία να κάνεις κάτι για την πατρίδα σου.Μια χαρά μπορείς να πας όπου θες με το αυτοκίνητο σου,να πληρώσεις τα διόδια κάνοντας καλό στην οικονομία,να πληρώσεις την βενζίνη λίγο ακριβά,αλλά μην ξεχνάς ότι το μεγαλύτερο μέρος της τιμής είναι φόροι,άρα πάλι η Ελλάδα κερδίζει.Άλλωστε μην ξεχνάς...ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε παπαδη το σχόλιο σου δεν πιστεύω να μην το έστειλες στη Χαριλάου Τρικούπη ,αν το παρέλειψες στείλτε να ανέβουν οι κομματικές κατοχές στο σοσιαληστικο μπατσοκ .
ΑπάντησηΔιαγραφήΣα δεν ντρέπεσαι καημένε
φίλοι μου ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. με μεγάλη δόση ειρωνείας βέβαια, αλλά το ξεπερνάω. με μεγάλη ευκολία κάνετε προτάσεις ανέξοδες. κανείς όμως δεν λέει ποιος θα πληρώσει τον λογαριασμό. να κάνω και εγώ μία; να πηγαίνει το τρένο στις Ράχες και γιατί όχι και στην Γλύφα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘανάσης Παπαδής
φίλε των 10:07 π.μ. ποτέ δεν είχα ταυτότητα κομματική. αν την βρεις εσύ ευχαρίστως να σου ζητήσω ταπεινά συγνώμη. ούτε είχα, ούτε έχω, ούτε θα έχω. ούτε επίσης είμαι βολεμένος σε κάποια κρατική θέση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘανάσης Παπαδής
Συγνώμη κύριε Παπαδή,αλλά με αυτά που είπατε,ουσιαστικά εννοούσατε ότι δεν την θέλετε την γραμμή στη Στυλίδα...Εγώ προτείνω το βράδυ το τραίνο να μην γυρίζει στο Λειανοκλάδι και να παραμενει στη Στυλίδα,στην ανάγκη ας βάλουν φύλακα,και πιο φθηνά,και μια θέση εργασίας...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοτέ δεν είπα να φύγει το τρένο από την Στυλίδα. είπα όμως πως αφοριστικά να λες να μείνει, και αναφέρομαι στον Δημήτρη, χωρίς να εξετάζεται το κόστος, είναι καθαρός λαικισμός. ειδικά μάλιστα σε μία περίοδο που και το τελευταίο ευρώ είναι χρήσιμο. αν βρεθεί μία λύση, όπως για παράδειγμα αυτή που είπες αν κριθεί βιώσιμη, τότε ναι να μείνει. διαφορετικά, όσο και αυτό μας ενοχλεί όλους, θα πρέπει να φύγει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘανάσης Παπαδή
Δεν πειραζει κ Παπαδη μπορεις να μεταβιβασεις τις πασοκικες μετοχες στον Ξαδελφο σου που καλα εκανες και τον στηριζες την πρωτη κυριακη την Δευτερη ομως τοπαιξες η ο παπαδης η τα τανκς επιδεικνυωντας το λευκο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒΕΒΑΙΑ ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΠΗΡΕ Η ΠΡΕΜΟΥΡΑ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΣΤΥΛΙΔΑΣ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΑΚΗΣ ΑΣ ΚΟΨΕΙ ΤΟ ΛΑΙΜΟ ΤΟΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΤΑΝ Κ ΠΑΠΑΔΗ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ Ο τ, ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕ ΤΟ ΔΗΜΟ ΕΧΙΝΑΙΩΝ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟ ΞΑΔΕΡΦΑΚΙ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΝΑΧΕΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΡΕΜΟΥΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ!
Φίλε μου των 6:02 όπως είδες εγώ μιλάω επώνυμα και δεν κρύβομαι πίσω από την ανωνυμία μου, σε αντίθεση με σένα. και όπως βλέπεις κάνω διάλογο μαζί σου. όσο για αυτά που λες και βέβαια ψήφισα λευκό και μάλιστα φανερά. έχω μάθει στην ζωή μου να λέω την άποψή ανοικτά και φανερά, όσο και αν αυτό ενοχλεί κάποιους, εν προκειμένου εσένα φίλε. και σε προκαλώ όποτε θέλεις, με το όνομά σου και το πρόσωπό σου να μιλήσουμε και δημόσια αν το επιθυμείς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘανάσης Παπαδής
όσο για σένα φίλε μου των 6:18 θα σου θυμίσω ότι αναφέρεσαι με φαντασιώσεις και δεν αντιλαμβάνομαι. μέχρι σήμερα ήξερα ότι οι φαντασιώσεις νόμιζα ότι εξαντούνται στο σεξ, φαίνοται ότι από τότε εσύ έχεις κάνει πολλά βήματα. επίσης αναφέρεσαι για την πρεμούρα μου να σωθεί το κράτος, ναι έχω και τιμή μου και καμάρι μου. γιατί προφανώς εσύ δεν έχεις καταλάβει τι σημαίνει χρεοκοπία. εγώ δυστυχώς ή ευτυχώς γνωρίζω. και όταν αυτή έρθει, αν έρθει, που μακάρι να μην έρθει, αυτοί που θα την πληρώσουν δεν είναι οι πλούσιοι. αλλά προφανώς είσαι εξαρτημένος κάτω από κάποια κομματική σημαία. εγώ πάλι δεν είμαι. εκεί διαφέρουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘανάσης Παπαδής
ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΙΕΜΑΣΤΕ ΑΥΤΟ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικα Θανασακη μου ουτε για τα τανκς και τη σημασια του λευκου μας ειπες ουτε για τη πρεμουρα του εν μια νυχτι κατασκευασθεντος δημου Εχιναιων που τωρα με τον οικονομικο ελεγχο μαλλον εβαλε και αυτος το λιθαρακι για να βυθιστει το πλοιο εκανες ενα σχολιο σαν καταξιωμενος Δημοσιογραφος. εγω αποριες ειχα σαν απλο ανθρωπακι
ΑπάντησηΔιαγραφήφίλε "κότα", γιατί γράφεις ανώνυμα να σου απαντήσω σε τι; ξέρεις πότε ήταν ο Νίκος στα δημοτικά δρώμενα; όταν οι Ράχες ήταν Κοινότητα.δεν έχει διατελέσει δήμαρχος. όσο για το λευκό σου απάντησα. αυτό πίστευα αυτό έκανα και φανερά. πιο είναι το δικό σου πρόβλημα. εσύ προφανώς κρυπτόμενος πίσω από την ανωνυμία θέλεις να ρίξεις λάσπη. δεν είναι άλλωστε λίγοι εκείνοι που στο δωμάτιό τους έχουν μία τεράστια αφίσα του Γκέμπελς. προφανώς υπάρχει και στο δικό σου δωμάτιο. και επειδή δεν πιστεύω πως ξέρεις ποιος είναι Γκέμπελς και τι είπε, γιατί η κουλτούρα σου και η μόρφωσή σου είναι ανύπαρκατη, σου θυμίζω ότι ήταν αυτός που έλεγε "ρίξε λάσπη και άσε τον άλλον να προσπαθεί να την βγάλει από πάνω του".
ΑπάντησηΔιαγραφήΘανάσης Παπαδής
ΑΝ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ. ΤΟ ΝΑ ΑΝΤΙΚΡΟΥΕΙΣ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΘΕ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΕ ΜΟΝΟ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΜΗΝ ΚΕΡΔΙΣΕΙ Ο ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ. ΤΟΤΕ ΚΥΡΙΟΙ ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΛΛΑ ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ. ΘΥΣΙΑ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΑΤΟΜΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ .
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΕΠΙΔΕΙΞΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΥΝΑΓΕΣ ΤΟ ΛΕΥΚΟ . Η ΜΗΠΩΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΙΑΝΕΙΣ ΚΕΝΤΡΟ ΑΠΟ ΤΗ ΠΟΛΥ ΜΟΡΦΩΣΗ ; ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΣΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΔΙΕΞΟΔΑ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΣΑΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαλι γλυστρας και δε το μαρτυρας οτι για το χατηρι του ξαδελφακου σου ξεφυτρωσε ο δημος Εχιναιων και ο καυμος εμεινε απο τοτε πουχασε απο τον Αγαπιου. Μηπως γιαυτο κουναγες το λευκο; αλλα παλι μη με πλακωνεις εσυ μορφωμενος ανθρωπος εισαι και γω ενα ανωνυμο ανθρωπακι
ΑπάντησηΔιαγραφήΟσο για αυτον που λες τον γκεμπελς απο κει τομαθε το ξαδελφακι σου το ποιημα και τολεγε προεκλογικα στη πλατειες για το δηθεν χρεωμενο δημο στυλιδας και μετα τα 1,500.000 ε στο συρταρι και την αναρτηση στο πρασινο του δημου μουγγα ο δικος σου . Αυτα κανει η μορφωση ; Λες ναναι καλυτερα που εγω ειμαι σκραπας και δεν διαβαζω.
ΑπάντησηΔιαγραφή