Social Icons

Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

KKE Ν.Ε.Φθιώτιδας:Για τις καταργήσεις σχολικών μονάδων

Η κατάργηση 2000 σχολικών μονάδων από την κυβέρνηση αποτελεί ισχυρό πλήγμα στο δικαίωμα των παιδιών του λαού να μορφώνονται και αποφασιστικό βήμα στη διαμόρφωση του σχολείου της αγοράς.

Η εξέλιξη αυτή δεν αφορά απλά και μόνο οικονομικούς λόγους. Εντάσσεται στη νέα διοικητική δομή της εκπαίδευσης, την ανακήρυξη της αυτονομίας της σχολικής μονάδας, που υλοποιεί την αποφασιστική διάσπαση του όποιου ενιαίου χαρακτήρα της εκπαίδευσης, τη διαφοροποίηση του προγράμματος σπουδών, το τσάκισμα των εργασιακών σχέσεων και των δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών, την ακόμα παραπέρα μείωση των προσλήψεων. Αυτό είναι το «νέο σχολείο της αγοράς» όπου χορηγοί θα μπαινοβγαίνουν στα σχολεία, ανταλλάσσοντας τα ψίχουλα που θα πετούνε με το δικαίωμά τους να καθορίζουν οι ίδιοι το αναλυτικό πρόγραμμα.


Οι συγχωνεύσεις που πραγματοποιούνται στον νομό της Φθιώτιδας μπορεί να είναι σε μικρή κλίμακα όμως ο σχεδιασμός της Κυβέρνησης μαζί και με την υλοποίηση του Καλλικράτη θα συνεχιστεί και το επόμενο διάστημα. Οι γονείς, οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί που έδωσαν αγώνα το προηγούμενο διάστημα απέναντι στις συγχωνεύσεις δεν πρέπει να εφησυχαστούν συνεχίζοντας την πάλη τους για παιδεία αντίστοιχη με τις λαϊκές ανάγκες, πάλη απέναντι στο σχολείο που ετοιμάζει η Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, με την στήριξη της ΝΔ και του ΛΑΟΣ με βάση τις κατευθύνσεις της ΕΕ.

Πρέπει να σημάνει ξεσηκωμός. Από κοινού εκπαιδευτικοί, γονείς, συνδικάτα, να κάνουν δική τους υπόθεση τη μάχη ενάντια στις καταργήσεις σχολείων, για:

Να μην κλείσει κανένα σχολείο!

Σύγχρονα δημόσια σχολεία με μαζικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών

Καμία τάξη πάνω από 20 μαθητές.

Σήμερα υπάρχουν όλες οι προϋποθέσεις για να παρέχεται αποκλειστικά δημόσια δωρεάν ενιαία παιδεία για όλα τα παιδιά με κατάργηση της επιχειρηματικής δράσης στην εκπαίδευση.

Απαιτείται πάλη για έναν άλλο δρόμο ανάπτυξης που θα βάζει στο επίκεντρό του την ικανοποίηση των διευρυμένων λαϊκών μορφωτικών αναγκών. Απαιτείται λαϊκή εξουσία και οικονομία ως προϋπόθεση για Λαϊκή παιδεία.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ:

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το STILIDA NEWS δεν υιοθετεί καθ' οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Δεν πρόκειται να λογοκρίνεται κανένα σχόλιο που θα περιλαμβάνει καλοπροαίρετη κριτική ή θα διορθώνει κάποιο δικό μας σφάλμα.Τα συκοφαντικά, υβριστικά, απειλητικά, εκβιαστικά, ρατσιστικά ή κοινωνικού αποκλεισμού μηνύματα θα διαγράφονται.
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΧΟΛΙΩΝ

Για τους αναγνώστες

Τα αναγραφόμενα από τους αναγνώστες δεν εκφράζουν τις απόψεις του διαχειριστή του STILIDA NEWS και φέρουν οι ίδιοι την ευθύνη των όσων γράφουν. Τα συκοφαντικά, υβριστικά, απειλητικά, εκβιαστικά, ρατσιστικά ή κοινωνικού αποκλεισμού μηνύματα θα διαγράφονται. Σε περίπτωση που μας διαφύγει κάποιο από τα μηνύματα αυτά παρακαλούμε τον ή τους θιγόμενους να μας ενημερώσουν στη διεύθυνση gkordis@gmail.com για να διαγραφεί.

ΚΥΡΙΩΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ

Η αναδημοσίευση δε ενός άρθρου δεν συνεπάγεται και την υιοθέτηση του περιεχομένου του από το "STILIDA NEWS"






Ο διαχειριστής

Ακολουθήστε μας στο Facebook
Powered by: Internetsmash
 
 
Google Analytics Alternative